Za nami kolejny zjazd Akademii Nowych Mediów. 29 i 30 października br uczestnicy szlifowali swoje umiejętności związane z wystąpieniami publicznymi. A to nie wszystko!
Akademia Nowych Mediów to projekt Centrum im. Władysława Grabskiego. W ramach inicjatywy młodzi uczestnicy mają okazję poszerzać swoje kompetencje dziennikarskie oraz poznawać tajniki mediów społecznościowych i innych współczesnych form komunikacji. A to wszystko za darmo. Projekt wspiera bowiem partner strategiczny: Bank Gospodarstwa Krajowego. Inicjatywa cieszy się także wsparciem Fundacji Empiria i Wiedza.
Podczas IV zjazdu ANM uczestnicy projektu skupiali się na problematyce dziennikarstwa ekonomicznego. Nie zabrakło także omówienia kwestii związanych ze współczesną kulturą. Wysokiej klasy eksperci pomagali także zdobywać kompetencje z zakresu wystąpień publicznych.
Pilna praca podczas warsztatów i koncentracja na wykładach pozwoliły uczestnikom Akademii Nowych Mediów poszerzyć swoje kompetencje. Co więcej, efekt wysiłków był widoczny już w trakcie IV zjazdu. Uczestnicy pod czujnym okiem ekspertów zyskiwali umiejętności. Intensywny przebieg wydarzenia z zadowoleniem podkreślają także sami uczestnicy.
Pozytywne recenzje uczestników oraz dostrzegalne efekty pilnej pracy pod czujnym okiem wysokiej klasy ekspertów to najlepsza rekomendacja dla Akademii Nowych Mediów. To także dowód, że wspierany przez partnerów projekt Centrum Grabskiego w realny sposób ubogaca uczestników projektu.
Fot.: facebook.com/akademianowychmediow