Two Column Images
Left Image
Right Image

Instagram VS rzeczywistość. Dlaczego warto być autentycznym?

Dziesiątki filtrów, programów graficznych — wielu z nas zakłamuje rzeczywistość w mediach społecznościowych. Nie inaczej jest w przypadku wielu reklam, jednak dziś to autentyczność jest w cenie.

Jedna z topowych agencji reklamowych — Ogilvy ogłosiła, że nie będzie podejmować współpracy w zakresie Influencer marketingu z osobami, które retuszują swoje ciało lub twarz.

Retusz zdjęć, czy nakładanie filtrów podczas kręcenia stories to codzienność wśród wielu influencerów. Jedni delikatnie poprawiają swoje zdjęcia by nadać im ciekawszy charakter, inni wprost odejmują sobie kilogramy, wydłużają nogi, zwiększają wcięcie w talii, czy sprawiają, że ich twarz wygląda zupełnie inaczej niż na żywo.

Agencja Ogilvy z uwagi na „kreowanie nierealnego ideału piękna” nie będzie współpracować z influencerami, którzy retuszują swoje zdjęcia. Nie chodzi tutaj o zwykłą obróbkę a mocne przerysowanie rzeczywistości.

Zdaniem Ogilvy tego typu działania szkodzą zdrowiu psychicznemu i wobec tego w Wielkiej Brytanii agencja nie podejmie współpracy z influencerami, którzy przerabiają swoje zdjęcia.

Cała branża marketingowa podkreśla, że liczy się autentyczność a Influencer marketing to dziś bardzo popularna i skuteczna forma reklamy w mediach społecznościowych.

Dlatego dodając kolejne stories w filtrze, który zmienia w Was wszystko albo publikując zdjęcie, na którym wyglądacie tak jak nie wyglądacie naprawdę — pomyślcie. Warto być autentycznym nie tylko w mediach społecznościowych.

 

Więcej od autora

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Zobacz także

Najnowsze

Coraz mniej nauczycieli, coraz mniej chętnych by nimi być…

Polska szkoła, choć każdego września wita uczniów z tą samą energią i nadzieją, stoi dziś na coraz bardziej kruchych fundamentach. Zamiast nowych podręczników i...

Od pasji do wpływu – Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna na finałowej prostej

Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna, organizowana przez Fundację Prosto z mostu, to ambitny projekt edukacyjny skierowany do młodych osób aktywnie działających w sektorze społecznym. Inicjatywa...

Fact-checking czyli co warto wiedzieć?

Fact-checking, czyli weryfikacja faktów, to proces sprawdzania prawdziwości informacji przed ich publikacją lub po ich upublicznieniu. Praktyka ta jest niezbędna w dziennikarstwie, ale równie...

„Kosmiczne studia” na krakowskiej AGH

Akademia Górniczo-Hutnicza (AGH) w Krakowie uruchomiła nowy kierunek studiów magisterskich – Technologie Kosmiczne (Space Technologies). Jest to jedna z pierwszych tego typu ofert edukacyjnych...

„Dojrzewanie” czyli refleksja nad serialem Netflixa

Serial "Dojrzewanie" to przejmująca opowieść o współczesnym świecie nastolatków, który nieustannie balansuje między dzieciństwem a dorosłością. To produkcja, która nie tylko angażuje, ale także...

Zła forma młodych Polaków – problem, który rośnie w ciszy

Kondycja fizyczna młodych ludzi w Polsce budzi coraz większe obawy wśród ekspertów, nauczycieli i rodziców. Wyniki najnowszych badań wskazują na systematyczny spadek sprawności fizycznej...

Mniej samobójstw wśród młodych

W  końcu mamy powody do wielkiego "uff". Z najnowszych danych Komendy Głównej Policji wynika, że w 2024 roku liczba samobójstw w Polsce spadła o...

„Zabawa w krecika” – nowy problem w polskich szkołach

Przez polskie szkoły co jakiś czas przechodzą bardzo niebezpieczne "mody". Tym razem zawitała do nich „Zabawa w krecika”. To nowa, niepokojąca forma przemocy rówieśniczej...