Two Column Images
Left Image
Right Image

Instagram VS rzeczywistość. Dlaczego warto być autentycznym?

Dziesiątki filtrów, programów graficznych — wielu z nas zakłamuje rzeczywistość w mediach społecznościowych. Nie inaczej jest w przypadku wielu reklam, jednak dziś to autentyczność jest w cenie.

Jedna z topowych agencji reklamowych — Ogilvy ogłosiła, że nie będzie podejmować współpracy w zakresie Influencer marketingu z osobami, które retuszują swoje ciało lub twarz.

Retusz zdjęć, czy nakładanie filtrów podczas kręcenia stories to codzienność wśród wielu influencerów. Jedni delikatnie poprawiają swoje zdjęcia by nadać im ciekawszy charakter, inni wprost odejmują sobie kilogramy, wydłużają nogi, zwiększają wcięcie w talii, czy sprawiają, że ich twarz wygląda zupełnie inaczej niż na żywo.

Agencja Ogilvy z uwagi na „kreowanie nierealnego ideału piękna” nie będzie współpracować z influencerami, którzy retuszują swoje zdjęcia. Nie chodzi tutaj o zwykłą obróbkę a mocne przerysowanie rzeczywistości.

Zdaniem Ogilvy tego typu działania szkodzą zdrowiu psychicznemu i wobec tego w Wielkiej Brytanii agencja nie podejmie współpracy z influencerami, którzy przerabiają swoje zdjęcia.

Cała branża marketingowa podkreśla, że liczy się autentyczność a Influencer marketing to dziś bardzo popularna i skuteczna forma reklamy w mediach społecznościowych.

Dlatego dodając kolejne stories w filtrze, który zmienia w Was wszystko albo publikując zdjęcie, na którym wyglądacie tak jak nie wyglądacie naprawdę — pomyślcie. Warto być autentycznym nie tylko w mediach społecznościowych.

 

Więcej od autora

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Zobacz także

Najnowsze

Egzamin ósmoklasisty 2025. Znamy wyniki!

Centralna Komisja Egzaminacyjna opublikowała wyniki tegorocznego egzaminu ósmoklasisty. Do testów przystąpiło ponad 360 tysięcy uczniów z całej Polski. Egzamin obejmował trzy obowiązkowe przedmioty: język...

Zakończenie roku szkolnego 2024/2025 – przed nami wakacje

W piątek, 27 czerwca 2025 roku, oficjalnie zakończył się rok szkolny 2024/2025. Blisko 4,6 miliona uczniów z całej Polski odebrało świadectwa i rozpoczęło długo...

Powrót „Szkoły po godzinach”. Przedwakacyjne spotkanie o finansach w Krakowie

W czwartek, 26 czerwca br., w Katolickiej Szkole Podstawowej im. Świętej Rodziny z Nazaretu w Krakowie odbyła się specjalna prelekcja dla uczniów klasy 6b,...

Nieistniejący, ale wpływowi – nowa fala wirtualnych influencerów AI

W świecie mediów społecznościowych, który nieustannie poszukuje świeżości i nowości, pojawiło się zjawisko, które jeszcze kilka lat temu mogłoby wydawać się czystą fikcją –...

Trzecie spotkanie ewaluacyjne w ramach prac nad strategią FEiM za nami

Za nami trzecie i zarazem ostatnie spotkanie konsultacyjne poświęcone ewaluacji działań realizowanych przez Fundację Edukacji i Mediów (FEiM) zarówno w ramach przygotowania strategii rozwoju...

Młodzi, media i misja czyli finał Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej

Nieformalna, ale wyjątkowo istotna wspólnota młodych ludzi z całej Polski spotkała się w Warszawie, by zamknąć pewien rozdział – i jednocześnie rozpocząć coś nowego....

Młodzi o mediach, dezinformacji i kampaniach społecznych. Czwarty zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej za nami

W dniach 10–11 maja w Krakowie odbył się IV zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej. Uczestnicy – młodzież z całej Polski zaangażowana w działalność społeczną...

Wiedza, aktywność, wymiana doświadczeń. Jutro rozpoczyna się IV zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej

W dniach 10–11 maja 2025 roku w Krakowie odbędzie się czwarty z pięciu zaplanowanych zjazdów w ramach projektu Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna, organizowanego przez...