Anna Lewandowska zaakceptowała zaproszenie dziennikarza Jarosława Sroki do audycji „Liderzy na Firmamencie”, w podcaście Radia 357. Sportsmenka opowiedziała na antenie prowadzonych przez nią biznesach, a także zawieranych kontraktach reklamowych.
Żona Roberta Lewandowskiego jest twarzą takich marek jak Healthy Plan by Ann, Foods by Ann, aplikacji Diet & Training by Ann, czy Phlov. Prowadzi też swój profil na Instagramie, który obserwuje ponad cztery miliony osób. Dzieli się na nim z fanami swoim życiem prywatnym, ale przede wszystkim traktuje go biznesowo, jako platformę do opowiadania o sporcie, dietach i zdrowym stylu życia.
W wywiadzie dla Jarosława Sroki gwiazda opowiedziała, jak wygląda jej praca nad prowadzonymi przez nią firmami. Okazało się, że żona Roberta Lewandowskiego nad wszystkim chce mieć kontrolę i sama bierze udział w procesie rekrutacji. Żona Roberta Lewandowskiego przekazała, jakimi cechami musi wykazywać się pracownik, by otrzymał zatrudnienie w jej firmach.
Na co gwiazda zwraca uwagę podczas zatrudniania nowych osób?
Szuka osób charyzmatycznych, które nie boją się podejmować odważnych decyzji i umieją wyrazić swoje zdanie, a nie tylko przytakiwać.
Ważne jest to, żeby była charyzma, żeby była odwaga podejmowania decyzji. Wiele osób chce z nami pracować, ma wiele pomysłów, aspiracji, a potem dochodzi do podejmowania trudnych decyzji. Ważne są osoby, które potrafią podjąć mądre i trudne decyzje, i nie mówią tego, co chcemy usłyszeć – powiedziała mama Klary i Leny.
– Natomiast na końcu tego, osobą decyzyjną jestem ja i czasem czuję się samotna, ale w kontekście takim, że nie jestem jeszcze osobą przedsiębiorczą na poziomie wielkich firm i dużo mnie jeszcze nauki kosztuje – dodaje.
Jak widać gwiazda ma świadomość, że jej biznesy nie są jeszcze wielkimi korporacjami tylko niewielkimi przedsiębiorstwami, których prowadzenie kosztuje ją i jej współpracowników dużo energii i systematycznej, ciężkiej pracy.
/GGO/
Foto: zrzut z ekranu/Youtube.com