InPost został oficjalnym sponsorem Atletico Madryt. Marka będzie widoczna we wielu miejscach w Hiszpanii. Kurierski gigant został sponsorem logistycznym na lata 2024-2025.
„InPost dołącza do wielkiej biało-czerwonej rodziny Atletico Madryt jako oficjalny sponsor logistyczny”- poinformował klub ze stolicy Hiszpanii.
Kibice Atletico będą mogli korzystać z paczkomatów InPost podczas zamawiania klubowych gadżetów. Jedna ze skrytek znajdzie się pod stadionem Cívitas Metropolitano. Logo grupy InPost pojawi się na boisku, jak i poza nim w trakcie meczów hiszpańskiej LaLigi.
„Jestem dumny, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem logistycznym klubu. Atletico i InPost łączy pracowitość, dobra organizacja oraz podejście pełne zaangażowania i determinacji”- mówi prezes Rafał Brzoska.
To wielki krok w rozwoju polskiej marki, która w 2023 roku dostarczyła 892,1 mln przesyłek.
Wojciech Piech
Za: https://en.atleticodemadrid.com/noticias/inpost-new-sponsor-of-atletico-de-madrid
—
Materiał powstał w ramach realizacji zadania „Centrum Edukacji i Mediów – Dom Edukacji Medialnej”. Środki na jego realizację pochodzą z Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 PROO1.
—
Dom Edukacji Medialnej (DEM) to projekt, który został sfinansowany ze środków pochodzących z budżetu państwa (Ministerstwo Edukacji i Nauki) w ramach programu pn. „Rozwój potencjału infrastrukturalnego podmiotów wspierających system oświaty i wychowania”. W Domu Edukacji Medialnej odbywają się m.in. spotkania edukacyjne z udziałem młodych ludzi. W ramach funkcjonującego mini-studia nagraniowego są tworzone filmy o charakterze edukacyjnym oraz odbywają się spotkania i wywiady z gośćmi specjalnymi o tematyce edukacyjnej, patriotycznej, historycznej, medialnej i społecznej.