Sanah to jedna z najbardziej znanych piosenkarek młodego pokolenia. Jak się okazuje teraz posiada własną linię produktów. Nie wszystkim to się jednak podoba – dlaczego?
Sanah jest obecnie bardzo znana wśród młodych osób. Jej piosenki osiągają miliony wyświetleń na YouTube, a każdy nowy teledysk niemal od razu staje się hitem. Piosenkarka nie ma, więc na co narzekać.
Niedawno w mediach pojawiła się informacja o tym, że Żabka podjęła współpracę z artystką. Już od 25 października zakupić można „Ucztę na wynos z Sanah.” Piosenkarka opracowała kilka swoich produktów w tym focaccini, kanapkę oraz sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią. Współpraca ta trwać ma do 21 listopada, lub do wyczerpania zapasów.
Jak się jednak okazuje pomysł ten nie spodobał się wielu fanom. Pod postem pojawiło się wiele negatywnych komentarzy.
” Kasa, kasa, kasa… Koncerty za grubą kasę, teraz kanapki z Żabki. Mega rozczarowanie”
-napisał jeden z Internautów.
„Te Wasze kanapki to takie raczej z tych nie zbyt zdrowych bym powiedział. Szkoda, że sanah to reklamuje, zdecydowanie wolałem jak była mniej mainstream’owa. Skupiała się na muzyce, a nie tego typu zarobku”
-dodał ktoś inny.
„Przegięcie. Sanah i reklama żabki, ale czego się nie robi dla pieniędzy. Dla wizerunku jednak słabo „
-dodał jeszcze ktoś inny.
A Wy co sądzicie o tym pomyśle?
Foto: zrzut ekranu/ YouTube