Two Column Images
Left Image
Right Image

Sanah z własną linią produktów. Internauci oburzeni

Sanah to jedna z najbardziej znanych piosenkarek młodego pokolenia. Jak się okazuje teraz posiada własną linię produktów. Nie wszystkim to się jednak podoba – dlaczego?

Sanah jest obecnie bardzo znana wśród młodych osób. Jej piosenki osiągają miliony wyświetleń na YouTube, a każdy nowy teledysk niemal od razu staje się hitem. Piosenkarka nie ma, więc na co narzekać.

Niedawno w mediach pojawiła się informacja o tym, że Żabka podjęła współpracę z artystką. Już od 25 października zakupić można „Ucztę na wynos z Sanah.” Piosenkarka opracowała kilka swoich produktów w tym focaccini, kanapkę oraz sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią. Współpraca ta trwać ma do 21 listopada, lub do wyczerpania zapasów.

Jak się jednak okazuje pomysł ten nie spodobał się wielu fanom. Pod postem pojawiło się wiele negatywnych komentarzy.

” Kasa, kasa, kasa… Koncerty za grubą kasę, teraz kanapki z Żabki. Mega rozczarowanie”

-napisał jeden z Internautów.

„Te Wasze kanapki to takie raczej z tych nie zbyt zdrowych bym powiedział. Szkoda, że sanah to reklamuje, zdecydowanie wolałem jak była mniej mainstream’owa. Skupiała się na muzyce, a nie tego typu zarobku”

-dodał ktoś inny.

„Przegięcie. Sanah i reklama żabki, ale czego się nie robi dla pieniędzy. Dla wizerunku jednak słabo „

-dodał jeszcze ktoś inny.

A Wy co sądzicie o tym pomyśle?

Foto: zrzut ekranu/ YouTube

Agnieszka Malinowska
Agnieszka Malinowska
Pasjonatka rozmów na tematy społeczne i dociekliwa dziennikarka. W przeszłości związana z pracą w Parlamencie Europejskim. Absolwentka Doradztwa politycznego i publicznego na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach.

Więcej od autora

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Zobacz także

Najnowsze

Młodzi o mediach, dezinformacji i kampaniach społecznych. Czwarty zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej za nami

W dniach 10–11 maja w Krakowie odbył się IV zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej. Uczestnicy – młodzież z całej Polski zaangażowana w działalność społeczną...

Wiedza, aktywność, wymiana doświadczeń. Jutro rozpoczyna się IV zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej

W dniach 10–11 maja 2025 roku w Krakowie odbędzie się czwarty z pięciu zaplanowanych zjazdów w ramach projektu Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna, organizowanego przez...

Matura 2025 czyli wyzwania, emocje i zmiany

Maj to w Polsce czas szczególny – nie tylko ze względu na wiosenny rozkwit, lecz przede wszystkim z powodu egzaminu maturalnego. Dla ponad 260...

Coraz mniej nauczycieli, coraz mniej chętnych by nimi być…

Polska szkoła, choć każdego września wita uczniów z tą samą energią i nadzieją, stoi dziś na coraz bardziej kruchych fundamentach. Zamiast nowych podręczników i...

Od pasji do wpływu – Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna na finałowej prostej

Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna, organizowana przez Fundację Prosto z mostu, to ambitny projekt edukacyjny skierowany do młodych osób aktywnie działających w sektorze społecznym. Inicjatywa...

Fact-checking czyli co warto wiedzieć?

Fact-checking, czyli weryfikacja faktów, to proces sprawdzania prawdziwości informacji przed ich publikacją lub po ich upublicznieniu. Praktyka ta jest niezbędna w dziennikarstwie, ale równie...

„Kosmiczne studia” na krakowskiej AGH

Akademia Górniczo-Hutnicza (AGH) w Krakowie uruchomiła nowy kierunek studiów magisterskich – Technologie Kosmiczne (Space Technologies). Jest to jedna z pierwszych tego typu ofert edukacyjnych...

„Dojrzewanie” czyli refleksja nad serialem Netflixa

Serial "Dojrzewanie" to przejmująca opowieść o współczesnym świecie nastolatków, który nieustannie balansuje między dzieciństwem a dorosłością. To produkcja, która nie tylko angażuje, ale także...