Instagram jest już w fazie testów modelu subskrypcyjnego na swojej platformie. Teraz okazuje się, że podobne działania prowadzi TikTok.
Instagram już w zeszłym roku planował wdrożenie testów płatnych subskrybcji, oficjalnie rozpoczęły się one kilka dni temu. W ślad za serwisem poszedł TikTok. Jak miała być działać ta usługa na TikToku? Subskrybenci otrzymaliby dostęp do eksluzywnych treści na profilach twórców.
Zdaniem Engadget, TikTok także zaczął już testy podobnej usługi. Serwis zauważa jednak, że testy są bardzo ograniczone i natrafienie na usługę jest bardzo mało prawdopodobne. Być może testy dotyczą samej funkcjonalności a nie zainteresowania nią. TikTok na razie nie przekazał oficjalnych informacji na ten temat. Chiński gigant ograniczył się do krótkiego komentarza:
„Zawsze myślimy o nowych sposobach wnoszenia wartości do naszej społeczności i wzbogacenia doświadczeń związanych z TikTokiem.”
TikTok jest najchętniej odwiedzaną stroną w 2021 roku a 25 grudnia 2021 był najczęściej pobieraną aplikacją na świecie. Aplikacja nie spoczywa na laurach i stara się jeszcze bardziej przyciągnąć użytkowników. Filmy zyskują wyższą rozdzielczość a ponadto debiutuje możliwość transmisji na żywo.