Two Column Images
Left Image
Right Image

Kawy GBS zaczęły się reklamować w serwisie z filmami dla dorosłych. Chodzi o „ otwieranie się na relacje międzyludzkie”

GBS, to polski producent kawy, który właśnie rozpoczął swoją kampanię społeczną w serwisie z filmami dla dorosłych. Twórcy kampanii wskazują, że ich działania zachęcają do otwierania się na relacje międzyludzkie w realnym życiu.

Najnowsze badania wskazują, że kontakt z filmem pornograficznym zaczyna się w coraz wcześniej. Chłonięcie takich treści sprawia, że odbiorca ma zdewastowane wyobrażenie na temat współżycia i relacji międzyludzkich. Pornografia wywołuje szkodliwe przeświadczenie, stosunek najczęściej ma charakter przemocowy a jego cel to zaspokojenie swoich żądzy. Pomysł na przeciwdziałanie temu pokazuje marka GBS.

„Chcemy, aby internetowe pisanie ze sobą na komunikatorach przeniosło się do spotkania przy kawie w postaci ludzkiej rozmowy w 4 oczy. Media społecznościowe, jak i wiele innych rzeczy, które nas otaczają, odbijają swoje piętno na psychice, dlatego GBS zdecydował się ruszyć z kampanią w celu reagowania na negatywny wpływ nadmiernego korzystania z pornografii. Chcemy zachęcić Was do otwierania się na nowe znajomości, jak i zadbania o swoje dotychczasowe relacje w prawdziwym życiu. Bądźmy obecni 🤗

Zaproście drugą osobę i porozmawiajcie, odczucia o wiele lepsze. Tym bardziej przy kawie! ❤️„ 

napisano na profilu Facebook’owym polskiego producenta kawy.

Autorem kampanii jest agencja Tigers, która wykorzystała komunikaty reklamowe charakterystyczne dla serwisów z filmami dla dorosłych. Dlatego też może zobaczyć hasła takie jak: „Gorące kawki w Twoim mieście ułatwią pierwsze podejście”, „Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy”, „2 angel’s 1 cup – bo wystarczy zacząć od kawy”, „Bierz sprawy w swoje ręce”.

Co sądzicie na ten temat? Ciekawa akcja czy cringe?

 

fot. Facebook Golden Bow Solutions

Więcej od autora

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Zobacz także

Najnowsze

Nieistniejący, ale wpływowi – nowa fala wirtualnych influencerów AI

W świecie mediów społecznościowych, który nieustannie poszukuje świeżości i nowości, pojawiło się zjawisko, które jeszcze kilka lat temu mogłoby wydawać się czystą fikcją –...

Trzecie spotkanie ewaluacyjne w ramach prac nad strategią FEiM za nami

Za nami trzecie i zarazem ostatnie spotkanie konsultacyjne poświęcone ewaluacji działań realizowanych przez Fundację Edukacji i Mediów (FEiM) zarówno w ramach przygotowania strategii rozwoju...

Młodzi, media i misja czyli finał Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej

Nieformalna, ale wyjątkowo istotna wspólnota młodych ludzi z całej Polski spotkała się w Warszawie, by zamknąć pewien rozdział – i jednocześnie rozpocząć coś nowego....

Młodzi o mediach, dezinformacji i kampaniach społecznych. Czwarty zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej za nami

W dniach 10–11 maja w Krakowie odbył się IV zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej. Uczestnicy – młodzież z całej Polski zaangażowana w działalność społeczną...

Wiedza, aktywność, wymiana doświadczeń. Jutro rozpoczyna się IV zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej

W dniach 10–11 maja 2025 roku w Krakowie odbędzie się czwarty z pięciu zaplanowanych zjazdów w ramach projektu Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna, organizowanego przez...

Matura 2025 czyli wyzwania, emocje i zmiany

Maj to w Polsce czas szczególny – nie tylko ze względu na wiosenny rozkwit, lecz przede wszystkim z powodu egzaminu maturalnego. Dla ponad 260...

Coraz mniej nauczycieli, coraz mniej chętnych by nimi być…

Polska szkoła, choć każdego września wita uczniów z tą samą energią i nadzieją, stoi dziś na coraz bardziej kruchych fundamentach. Zamiast nowych podręczników i...

Od pasji do wpływu – Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna na finałowej prostej

Ogólnopolska Młodzieżowa Akademia Medialna, organizowana przez Fundację Prosto z mostu, to ambitny projekt edukacyjny skierowany do młodych osób aktywnie działających w sektorze społecznym. Inicjatywa...