GBS, to polski producent kawy, który właśnie rozpoczął swoją kampanię społeczną w serwisie z filmami dla dorosłych. Twórcy kampanii wskazują, że ich działania zachęcają do otwierania się na relacje międzyludzkie w realnym życiu.
Najnowsze badania wskazują, że kontakt z filmem pornograficznym zaczyna się w coraz wcześniej. Chłonięcie takich treści sprawia, że odbiorca ma zdewastowane wyobrażenie na temat współżycia i relacji międzyludzkich. Pornografia wywołuje szkodliwe przeświadczenie, stosunek najczęściej ma charakter przemocowy a jego cel to zaspokojenie swoich żądzy. Pomysł na przeciwdziałanie temu pokazuje marka GBS.
„Chcemy, aby internetowe pisanie ze sobą na komunikatorach przeniosło się do spotkania przy kawie w postaci ludzkiej rozmowy w 4 oczy. Media społecznościowe, jak i wiele innych rzeczy, które nas otaczają, odbijają swoje piętno na psychice, dlatego GBS zdecydował się ruszyć z kampanią w celu reagowania na negatywny wpływ nadmiernego korzystania z pornografii. Chcemy zachęcić Was do otwierania się na nowe znajomości, jak i zadbania o swoje dotychczasowe relacje w prawdziwym życiu. Bądźmy obecni 🤗
Zaproście drugą osobę i porozmawiajcie, odczucia o wiele lepsze. Tym bardziej przy kawie! ❤️„
napisano na profilu Facebook’owym polskiego producenta kawy.
Autorem kampanii jest agencja Tigers, która wykorzystała komunikaty reklamowe charakterystyczne dla serwisów z filmami dla dorosłych. Dlatego też może zobaczyć hasła takie jak: „Gorące kawki w Twoim mieście ułatwią pierwsze podejście”, „Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy”, „2 angel’s 1 cup – bo wystarczy zacząć od kawy”, „Bierz sprawy w swoje ręce”.
Co sądzicie na ten temat? Ciekawa akcja czy cringe?
fot. Facebook Golden Bow Solutions