Kawy GBS zaczęły się reklamować w serwisie z filmami dla dorosłych. Chodzi o „ otwieranie się na relacje międzyludzkie”

GBS, to polski producent kawy, który właśnie rozpoczął swoją kampanię społeczną w serwisie z filmami dla dorosłych. Twórcy kampanii wskazują, że ich działania zachęcają do otwierania się na relacje międzyludzkie w realnym życiu.

Najnowsze badania wskazują, że kontakt z filmem pornograficznym zaczyna się w coraz wcześniej. Chłonięcie takich treści sprawia, że odbiorca ma zdewastowane wyobrażenie na temat współżycia i relacji międzyludzkich. Pornografia wywołuje szkodliwe przeświadczenie, stosunek najczęściej ma charakter przemocowy a jego cel to zaspokojenie swoich żądzy. Pomysł na przeciwdziałanie temu pokazuje marka GBS.

„Chcemy, aby internetowe pisanie ze sobą na komunikatorach przeniosło się do spotkania przy kawie w postaci ludzkiej rozmowy w 4 oczy. Media społecznościowe, jak i wiele innych rzeczy, które nas otaczają, odbijają swoje piętno na psychice, dlatego GBS zdecydował się ruszyć z kampanią w celu reagowania na negatywny wpływ nadmiernego korzystania z pornografii. Chcemy zachęcić Was do otwierania się na nowe znajomości, jak i zadbania o swoje dotychczasowe relacje w prawdziwym życiu. Bądźmy obecni 🤗

Zaproście drugą osobę i porozmawiajcie, odczucia o wiele lepsze. Tym bardziej przy kawie! ❤️„ 

napisano na profilu Facebook’owym polskiego producenta kawy.

Autorem kampanii jest agencja Tigers, która wykorzystała komunikaty reklamowe charakterystyczne dla serwisów z filmami dla dorosłych. Dlatego też może zobaczyć hasła takie jak: „Gorące kawki w Twoim mieście ułatwią pierwsze podejście”, „Chcesz się spotkać? Zacznijmy od kawy”, „2 angel’s 1 cup – bo wystarczy zacząć od kawy”, „Bierz sprawy w swoje ręce”.

Co sądzicie na ten temat? Ciekawa akcja czy cringe?

 

fot. Facebook Golden Bow Solutions

Więcej od autora

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Zobacz także

Najnowsze

Już za kilka dni II zjazd Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej

Już za niespełna 5 dni Kraków będzie gościł słuchaczy II zjazdu Ogólnopolskiej Młodzieżowej Akademii Medialnej. To inicjatywa realizowana z myślą o młodych adeptach sztuki...

Jak im poszło? Czyli wyniki egzaminu maturalnego

We wtorek 9 lipca o godzinie 8:30 ogłoszono wyniki tegorocznych matur. Tegoroczny egzamin dojrzałości zdało 84,1% zdających, 10,4% ma prawo do poprawki, natomiast 5,5%...

Znamy wyniki Egzaminu Ósmoklasisty!

Trzeciego lipca ponad 220 tysięcy absolwentów szkół podstawowych, otrzymało wyniki egzaminu podsumowującego ich wiedzę z ośmiu lat edukacji. E8 rozpoczął się 14, a zakończył...

Będą testy dla nauczycieli? Uczniowie są za!

Do zgłoszenia niecodziennej propozycji doszło podczas czerwcowego spotkania Okrągłego Stołu Uczniowskiego w Białymstoku. W jego  trakcie jeden z uczestniczących uczniów przedstawił pomysł by nauczyciele...

Sędzia Marciniak zareklamuje polską markę!

Najlepszy polski sędzia podczas debiutu na Euro 2024 zareklamuje polską markę obuwia.  Szymona Marciniaka fanom footballu nie trzeba przedstawiać, już w najbliższej kolejce rozgrywek mistrzostw...

Usłysz wołanie o pomoc czyli Reportaż ze spektaklu „Dzieci i ryby głosu nie mają”

Zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży to jeden z tematów jakie zyskują na popularności. Niestety najczęściej z powodu kłopotów z jakimi zmagają się najmłodsi. Wpisując...

Fundacja Edukacji i Mediów na Wielkim Finale sezonu koszykarzy AK23 w Krakowie

Sport to zdrowie! Ta stara prawda w praktyce jest potwierdzana w sposób najpełniejszy poprzez angażowanie w sport najmłodszych.W  ramach troski o kondycje najmłodszych, wydawca...

Akademia Samorządu 2023/2024 po finałowym zjeździe

Wielki finał Akademii Samorządu 2023/2024 za nami! Odbył się on w Krakowie w dniach 7-9 czerwca br. Popularny „AS” to projekt skierowany do młodych...