TikTok w kooperacji z Virtual Dining Concepts tworzy niemal 300 punktów restauracyjnych z daniami na wynos. W lokalach zjemy potrawy i desery znane z trendów TikToka. Na razie w opcji na wynos.
Kulinarne materiały są na TikToku niezwykle ważne. Użytkownicy aplikacji codziennie publikują tysiące materiałów z oryginalnymi przepisami i w momencie pojawienia się nowego trendu próbują go odtworzyć albo zmodyfikować. Wszystko oczywiście publikują na swoich profilach.
Twórcy aplikacji wiedzą, jak silny wśród użytkowników jest segment kulinarny. Dlatego firma zdecydowała się wejść w ten biznes. Już w marcu 2022 roku ma powstać aż 300 lokali z daniami na wynos. Struktura powstanie przy współpracy z grupą Virtual Dining Concepts. W menu TikTok kitchen znajdą się najbardziej trendujące w aplikacji potrawy.
W TikTok kitchen na pewno zjemy makaron z pieczoną fetą, chipsy ze smażonego makaronu, smash burgery a także żeberka z kukurydzy. Ceny? Mają nie odbiegać od stawek w innych lokalach współtworzonych przez Virtual Dining Concept — np. burgera zjemy za ok. 7 dolarów.
Zyski wypracowane z tego przedsięwzięcia, TikTok zamierza przeznaczyć na uhonorowanie twórców oryginalnych przepisów a także wspierać promocję kulinarnych talentów na platformie.
Menu restauracji ma być na bieżąco uzupełniane o nowe potrawy, które stały się viralowymi hitami. Według planów do końca 2022 r. w Stanach Zjednoczonych ma działać 1000 lokali pod szyldem TikTok kitchen.