Infinix chce podbić serca i portfele młodych Polaków i Czechów. Szanghajska firma poinformowała w komunikacie prasowym, że jej produkty będą dostępne na rynku europejskim.
Infinix to założona w 2013 roku firma zajmująca się produkcją i sprzedażą urządzeń mobilnych. Sprzedaje je w 40 krajach. Marka należy do koncernu, który w 2021 roku dostarczył aż 185 milionów smartfonów – daje to wynik znacznie wyższy niż na przykład znane nam Xiaomi, którego sprzedaż na świecie oscylowała w granicach 55 milionów, kiedy trafiał do Polski. Firma niedawno wprowadziła technologię Future Light Painting Leather – skórzana oprawa smartfonu zmienia kolor pod wpływem światła UV.
Jak mówią przedstawiciele Infinix, chcą oni ze swoimi produktami trafiać głównie do młodzieży oferując dobry stosunek jakości do ceny, a do tego: nową tecnologię, szybkie ładowanie i niezawodne aparaty fotograficzne.
„Doświadczenia Infinix zdobyte w wielu krajach Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki pozwoliły nam uwierzyć, że łącząc wysokiej jakości produkty, przystępną cenę i nowoczesną technologię możemy zdobyć nawet najbardziej wymagające rynki, takie jak Polska. Jako nowoczesna marka rozumiemy obecne potrzeby użytkowników. Sądzimy, że Infinix szybko podbije serca młodych ludzi w Polsce, zapewniając im komfortowy dostęp do cyfrowej rzeczywistości. Rynki w Polsce i w Czechach mają kluczowe znaczenie dla Infinix ze względu na szerokie grono zorientowanych technologicznie użytkowników z odpowiednimi dochodami oraz położenie geograficzne dające możliwość dalszej ekspansji w przyszłości.” – powiedział dyrektor zarządzający Benjamin Jiang.
Debiut Infinix w Polsce będziemy obserwować z uwagą, gdyż duża konkurencja może sprawić, że nie będą mieli łatwego startu.
/GGO/